BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

mr wunan & mrs wunin

Daisypath Anniversary tickers

Thursday

APA AKU RASA HARINI???

Apa aku rasa harini???....
Sedeh n kecik hati...
Sebab :
Aku sedeh sebab ada org yg xtau citer sebenar bole tuduh aku mcm2...bole x, lain kali tanya dulu b4 ko nak tuduh aku atau nak cakap mcm2 pasal aku???..pastu bole plak nak canang kt semua org..mmg org xtau sape ko maksud kan, tapi semua org akan bertanya.."siapa?" kan??aku x pandai amik hati???.... Hei!!!...speak to yourself la...ko blom kawin so ko xtau cane nak handle k...bila tiba masa ko kena, aku akan tepuk tangan n ketawakan ko kuat2....aku x rs ko bole buat lebih baik dr aku sbb aku tau perangai ko cane...blom kawin lg ko dah komplen mcm2 kan... So,lenkali fikir dulu sebelum ko nak ckp apa2...mmg ko rs mcm xde apa2...tp sbnrnya ada org yg sakit hati ats perbuatan ko...so, hati2 ya...jgn kena balik batang hidung ko sendiri...WASALAM....

0 comments: